Manege in bakkeveen Failliet gegaan..

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Janniekjee

Manege in bakkeveen Failliet gegaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 21:06

Hoii hoii iedereen ik ben Janniek en ik heb een super verzorgpony genaamd Lotje.
Ze komt van een manege uit bakkeveen die failliet is gegaan. En ik zou graag meer info van haar willen i.v.m. De eigenaar er verders ook niets van weet omdat de eigenaar gewoon stalling bied.
Als iemand op de manege in bakkeveen heeft gereden wil iemand mij dan iets kunnen vertellen over de manege en miss ook over Lotje :o alvast bedankt (; En miss kent iemand van jullie Lotje wel.. Het is trouwens een witte shetlander, wel een grote shetlander. ongeveer 20 jaar. Ze heeft nu wat over gewicht omdat ze een tijdje still gestaan heeft. Het is een merrie (: AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding /3 /3

LindyH
Moderator Kantine

Re: Manege in bakkeveen Failliet gegaan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:03

MA > OV

BRB, just feeding my unicorn.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:21

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Je mag maximaal twee foto's plaatsen in je openingspost. Voor het openen van een nieuw topic die wel voldoet aan de richtlijnen zie voor meer info zie: [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten