Wie kent Lindsey/mouse zwarte b pony

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Sabine1983vr

Wie kent Lindsey/mouse zwarte b pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 19:48

Hallo allemaal

Ik heb vorig jaar oktober een super lieve b pony voor onze dochter gekocht , ze was erg mager maar na 2 weken lekker op de wei te hebben gestaan bij ons werd ze wel ineens erg dik , mmmmh wat nu
Lindsey bleek erachter echter wist de handelaar waar wij Lindsey vandaan hebben niet dat ze drachtig was .
Wij weten eigenlijk helemaal niets van Lindsey , ik ben na wat speurwerk er achter gekomen dat ze bij beursken in Didam is geboren , helaas kunnen/ willen hun mij niet vertellen over Lindsey ook niet wat Lindsey precies is , wij vermoeden welsh x dartmoorpony
Het veulen van Lindsey is op 13 mei geboren maar weten helaas niet wie de vader is
We hopen dat iemand ons meer kan vertellen , de echte naam van Lindsey schijnt mouse te zijn.

mouse/Lindsey schijnt geboren te zijn op manege ruimzicht in arnhem

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door piendumaitre op 10-07-15 07:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: drie aparte berichten tot een openingspost verwerkt

C_arola
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Re: Wie kent Lindsey/mouse zwarte b pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 19:24

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.

[MWS] Curlsys methode/ tips voor krullend haar
I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten