Bonte D-pony merrie Bella (Lizzy)

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Pamyra

Bonte D-pony merrie Bella (Lizzy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 09:04

hallo, ik ben op zoek naar mensen die merrie Bella (paspoort Lizzy) in bezit hebben gehad.
Zij is een bonte merrie van 1.45 geboren 2006.

officieel heeft zij een Engels paspoort.
Ze heeft tot haar 6de wat ik terug kan vinden 6 eigenaren gehad! Ik wil graag meer van haar verleden weten gewoon omdat ik het interessant vind en benieuwd ben.

Zij is vermoedelijk een Welsh cob/ tinker kruising.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door piendumaitre op 08-07-15 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Met dank aan LisaDiesel upgeloade foto in beginpost erbij gezet.

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
C_arola
Moderator Informatief en Markt

Re: Bonte D-pony merrie Bella (Lizzy)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 19:20

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.

I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book
Mercy Thompson serie en McLeod's daughters seizoen 1 & 2 te koop

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten