[PG] Jikke 11/12 jarige bruine fries merrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

noofffx

[PG] Jikke 11/12 jarige bruine fries merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 21:35

Gezocht: Jikke.
Jikke was mijn verzorgpaard een jaar geleden. Omdat de eigenaar eigenlijk niks meer met haar kon is ze verkocht aan een vrouw in Heerhugowaard waarmee ik contact heb gehad maar waar het er steeds niet van kwam dat ik kon komen :/ . Omdat de nieuwe eigenaar heel veel last had van haar rug en Jikke buitenritten etc. heel leuk vond en zij het zielig vond als ze niet meer kon worden bereden heeft ze haar verkocht . Wat ik weet over deze mensen is: Zij wonen in Deventer en hebben een ruin van 16 jaar oud. Zij hebben een uitloopstal gecreerd waardoor ze het gehele jaar buiten komt. Ze doen aan Natural Horsemanship o.a. Parelli met de paarden , en gaan veel naar de bossen met de paarden wat naast hun huis is. Ook wordt Jikke daar bitloos gereden.

Zelf heb ik toen Jikke van het eerste baasje was haar eerst een hele maand elke dag verzorgd omdat het baasje een lief iemand zocht die die maand op haar paard wou letten omdat ze op vakantie was. En na die maand ben ik door gegaan met haar verzorgen en deed ik haar 3 keer in de week waardoor ik veel met haar heb meegemaakt en ook heel veel om haar ben gaan geven . Ik mis haar nu erg en hoop haar gauw te zien! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van haar en haar zo te kunnen op zoeken :)

Afbeelding[/img]

• Plaats maximaal 2 foto's van het dier zichtbaar, de rest kun je er als link bijplaatsen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG] Jikke 11/12 jarige bruine fries merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:52

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje.