Ik ben op zoek naar mensen die een afstammeling hebben van de New Forest Hengst Major v:Marlino.
Ik ken ze allemaal bij naam maar weet niet waar ze zijn gebleven en hoe ze het doen in de sport.
Dus ken je iemand met een New Forest pony, waarvan je vermoed dat deze van de hengst Major afstamt, dan hoor ik dat graag. Ik zou graag in contact komen.
De volgende namen; (een aantal zijn uiteraard al bekend bij mij, maar vind het toch leuk dat iemand er wel op reageert)
Subliem's Dandy Subliem's Dancer=Favourite's Dancer Lucky Lady Sulaatik's Melody Wicked Pick Me Up Micky Mouse Sulaatik's Monet =Monet Winnetou Jamaj=Poney M Eastwood's Aurora Eastwood's Lord Eastwood's Madera Lanto =Jolly Jumper Moorhill's Symfonie IJsseldijk's Amigo Annemoon H Beekzicht's Robina Joris=Seppi Majori Molenaar's Special Lady Brummerhoeve's Mellonia=Jipp Luca Liesje Brummerhoeve's Viënna Moorhill's Marshall Brummerhoeve's Paladin Burghoeve's Kenzo Ton Eikenhorst's Jordi Brummerhoeve's Majora Kristie Moorhill's Matador Brummerhoeve's Dreamcatcher Brummerhoeve's Shopin Lowerborder's Aron Moorhill's Murdock Siem H=Black Brown Valerio Moorhill's Salsa Moorhill's Matcho
Verder ben ik nog op zoek naar Moorhill's Lou Lou v: Brummerhoeve's Boss mv: Anydale Nico, deze merrie is geboren in 1994, laatst gereden door Kaylee Smit bij PC Almere.
Daphne__
Geplaatst: 05-05-15 21:41
Wiked pick me up is van Starlet op bokt en de verzorger van Majori zit ook op bokt.
Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV. •Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld: * [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie. * [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.