[PG] Enrico Goldspring, 8/9 nu denk ik? Welsh vosruin

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

[PG] Enrico Goldspring, 8/9 nu denk ik? Welsh vosruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 21:03

Hoihoi!

Ik heb een aantal jaren geleden Enrico gekocht van Tjitske Bakker, maar heb hem na ong een half jaar weer aan haar terugverkocht want hij bleek toch niet de pony die ik zocht. Hij was toen ik hem kocht 4 jaar oud, en het is alweer zo'n 5 jaar terug ong. Ik heb hier al eens eerder iets gelezen over hem, de fokker van Rico had hier toen een berichtje geplaatst.

Ik zou graag in contact komen met diegene die Enrico nu bezit, gewoon wat vraagjes stellen enz, of hij nog steeds zo was zoals hij bij mij was, dat soort dingen.

Nadat ik hem verkocht heb, heb ik eigenlijk niks meer gehoord van evt. nieuwe eigenaren ofzoiets.

http://i60.tinypic.com/ancvib.jpg

(foto was groter dan 960 pixels)

mybeaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:28

Hey hey, wij (ik en mijn moeder) hebben enrico 1,5 jaar in bezit gehad gekocht van een manege in nieuwe niedorp. Wij hebben enrico ervaren als een hele leuke liefe geweldige pony met een eigen wil.
Vorige zomer hebben wij hem verkocht aan mensen bij rotterdam , omdat ik te snel groeide voor enricootje. Ik vind het nog al een drempel om uit te zoeken hoe het nu met hem gaat omdat hij niet de makkelijkste pony is. Ik ben van plan binnenkort contact te leggen met zijn huidige eigenaar.

Ik mis hem nog elke dag met zijn gekke streken. |(

Fearlien

Re: [PG] Enrico Goldspring, 8/9 nu denk ik? Welsh vosruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:30

Ik herken 'm volgens mij, zal het bij de eigenaar vragen, trouwens in R'dam.

mybeaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:36

Fearlien schreef:
Ik herken 'm volgens mij, zal het bij de eigenaar vragen, trouwens in R'dam.

Hey hey, jaa ik heb hem aan mensen in r'dam verkocht. Gaat het goed met hem?
Die mensen heeten schnitzler van hun achternaam. Of van den berg ofzo

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:38

Het is meer dat ik er af en toe langsfiets, ben niet helemaal zeker. Paardje zag er wel goed uit :j

mybeaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:43

Fearlien schreef:
Het is meer dat ik er af en toe langsfiets, ben niet helemaal zeker. Paardje zag er wel goed uit :j

Als het waar is valt er echt een last van mijn schouders, dan kan ik gerust bellen om hem een keer op te zoeken.

zimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:11

Nou dan ben ik ook heel benieuwd hoe het met hem gaat. Ik ben nl. ook eigenaar geweest van Rico (zoals ik hem altijd noemde) maar moest helaas na anderhalf jaar ook de handdoek in de ring gooien omdat ik hem wegens eigen gezondheidsredenen niet aankon. ik vond dat niet eerlijk tegenover hem want het was en is waarschijnlijk nog steeds, een super boeffie. Daarom blijft hij ook zo in mijn gedachten hangen.. Zijn streken vergeet je niet snel!!!

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:18

Wat grappig. Ik ken deze pony ook. Ben destijds bij Tjitske Bakker wezen kijken om te kopen. Toen was hij iets van 3 of 4 jaar. Ik hem hem toen niet genomen want ik vond hem zo ieletjes. Maar wel leuk om hem hier zo tegen te komen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 10:39

Ik had niet gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen! Wat onwijs leuk!! Fearlien heb je toevallig gegevens van die mensen oid?