Ik heb een aantal jaren geleden Enrico gekocht van Tjitske Bakker, maar heb hem na ong een half jaar weer aan haar terugverkocht want hij bleek toch niet de pony die ik zocht. Hij was toen ik hem kocht 4 jaar oud, en het is alweer zo'n 5 jaar terug ong. Ik heb hier al eens eerder iets gelezen over hem, de fokker van Rico had hier toen een berichtje geplaatst.
Ik zou graag in contact komen met diegene die Enrico nu bezit, gewoon wat vraagjes stellen enz, of hij nog steeds zo was zoals hij bij mij was, dat soort dingen.
Nadat ik hem verkocht heb, heb ik eigenlijk niks meer gehoord van evt. nieuwe eigenaren ofzoiets.
Hey hey, wij (ik en mijn moeder) hebben enrico 1,5 jaar in bezit gehad gekocht van een manege in nieuwe niedorp. Wij hebben enrico ervaren als een hele leuke liefe geweldige pony met een eigen wil. Vorige zomer hebben wij hem verkocht aan mensen bij rotterdam , omdat ik te snel groeide voor enricootje. Ik vind het nog al een drempel om uit te zoeken hoe het nu met hem gaat omdat hij niet de makkelijkste pony is. Ik ben van plan binnenkort contact te leggen met zijn huidige eigenaar.
Nou dan ben ik ook heel benieuwd hoe het met hem gaat. Ik ben nl. ook eigenaar geweest van Rico (zoals ik hem altijd noemde) maar moest helaas na anderhalf jaar ook de handdoek in de ring gooien omdat ik hem wegens eigen gezondheidsredenen niet aankon. ik vond dat niet eerlijk tegenover hem want het was en is waarschijnlijk nog steeds, een super boeffie. Daarom blijft hij ook zo in mijn gedachten hangen.. Zijn streken vergeet je niet snel!!!
Wat grappig. Ik ken deze pony ook. Ben destijds bij Tjitske Bakker wezen kijken om te kopen. Toen was hij iets van 3 of 4 jaar. Ik hem hem toen niet genomen want ik vond hem zo ieletjes. Maar wel leuk om hem hier zo tegen te komen