Isabel isabella 25 jaar wie kan mij helpen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ikzoekisabel

Isabel isabella 25 jaar wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 19:56

Ik ben op Zoek naar mijn lievelingspaard ze moet ergens staan waar ook gehandicapten rijden +Pensionstal ?
5jaar geleden had ik haar voor het laast gezien.

Info over de paard

Naam:Isabella
Roepnaam:Isabel
leeftijd:25 jaar
Geslacht:Merrie
Kenmerken : onderlip hangt en ze heeft witte plukjes boven op dr staart de manen aan beide kanten.

Mischien leeft ze niet meer maar dat zou ik dan ook graag willen weten
Laatst bijgewerkt door Ikzoekisabel op 25-04-15 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

WendyLotte

Re: Isabel 25 jaar wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:01

Beetje te algemeen om te zoeken.... hoe groot, wat voor type (ras), kleur ? Waar stond ze toen jij haar kende, waar denk je dat ze heen gegaan is (regio)

Ikzoekisabel

Re: Isabel isabella 25 jaar wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 20:03

Foto kan ik niet plaatsen ze is bruin met zwarten manen zwarte staart witte bles

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:32

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV, dit omdat de tag in je titel ontbreekt. Daarom hier een slotje.

•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.

De regels staan bovenaan, onder de knop 'nieuw onderwerp'. Je mag een nieuw topic openen, mits deze aan de regels voldoet.