Gezocht ruin/hengst Oscar x Cabochon geboren 24-04-2004

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Molfinarium

Gezocht ruin/hengst Oscar x Cabochon geboren 24-04-2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 08:45

Ik ben op zoek naar het eerste veulen van mijn afgelopen januari overleden merrie Prudence (Cabochon x Pretendent).
Ze heeft na dit veulen nog twee veulens gehad die helaas reeds zijn overleden.

Ik wist niet dat ze nog een veulen had gehad totdat ik de database van het KWPN eens wat verder aan het onderzoeken was.
Ik zou nu heel graag in contact komen met de eigenaar van haar eerste hengstveulen. Prudence heeft bij mij het sportpredikaat gekregen wat natuurlijk ook weer leuk is voor haar nakomeling.

Het is een donkerbruin veulen geweest levensnummer 528003 04.13863

Graag hoor ik van iemand die dit paard heeft, kent of gekend heeft.

Bij voorbaat hartelijk dank.
Fani Giltay Veth

AEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:56

Er is een Oscar forum bij de huiskamer (iemand nog meer nakomelingen van oscar; heet het). Misschien kan je daar je oproep nogmaals doen? Ook is er op Facebook een Oscar liefhebbers pagina... Aangezien daar veel liefhebbers van de paarden/bloedlijnen van de fam. Van Norel komen kun je via die wegen misschien nog wat opvangen? Succes!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht ruin/hengst Oscar x Cabochon geboren 24-04-2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:55

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.