[EG] ROYANCHA 40 jarige new forest vos merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolanda33
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-15

[EG] ROYANCHA 40 jarige new forest vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 16:52

Afbeelding

Afbeelding

[E.G] Hoi Ik ben Jolanda en al heel lang op zoek naar een new forest pony genaamd ROYANCHA(volgens de papieren) Mijn ouders hebben haar in 1981 erg plotseling ineens verkocht aan een man genaamd van HESTEREN uit TIEL. Dit bleek later een paardenhandelaar te zijn. Ook zou hij destijds stallen gehuurd hebben bij de manege aan de Grote brugsegrindweg in Zoelen. Ook zou het mogelijk kunnen zijn, dat zij direct weer door verkocht is aan een andere paardenhandelaar in Maurik, genaamd; Prijs. (maar dit weet ik niet zeker) Ik heb van alles geprobeerd om deze pony terug te vinden, maar zonder goed resultaat. Zij zal inmiddels wel niet meer leven, maar toch is het voor mij erg belangrijk om te weten, waar ze terecht is gekomen. Ook na zovele jaren zit het mij nog steeds dwars. Ik heb haar als veulentje gekregen tot aan haar zevende jaar. Ze had een gouden karakter: nooit bijten, bokken, steigeren noem maar op. Daarom zou ze weleens in een manege terecht gekomen kunnen zijn. Het kan natuurlijk goed zijn , dat ze later een andere naam heeft gekregen of dat de papieren zoek geraakt zijn. Ik heb wel het forest stamboek benaderd, maar op de papieren staat geen enkele verandering. Hier een omschrijving:
voskleur
grote witte kol op het voorhoofd
links voor een witte sok
links achter een witte sok(iets oplopend)
stokmaat 1.42
vader: Nieuwmoeds Rolando II
moeder: Berjozka
levensnummer: 9240
Ik zou graag in kontakt komen met mensen, die haar gekend hebben. De bijgevoegde foto is niet zo duidelijk, maar de enigste foto, die ik heb.

Lotte_Bjorka
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-01-15

Re: [E.G] ROYANCHA 40 jarige new forest vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:39

Als je haar levensnummer of chipnummer weet dan kan je een mailtje sturen naar het stamboek zij kunnen dan uitzoeken wie de laatst bekende eigenaar is

En ik hoop echt dat je haar vind, want ik weet hoe je je voelt

Jolanda33
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-15

Re: [E.G] ROYANCHA 40 jarige new forest vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 20:23

Ik heb al een mailtje gestuurd naar het stamboek met haar levensnummer, maar er is nooit een verandering doorgegeven bij hun. Dus ze is nooit overgeschreven op een andere naam bij verandering van eigenaar. Ook is er nooit een startkaart aangevraagd of een veulen bijgeschreven of een chipnummer. Helaas! Maar toch bedankt voor je reactie.

Jolanda33
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 14:14

Niemand??

Jolanda33
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:45

Upje. Is verkocht jaren geleden(1981) omgeving Tiel aan van Hesteren en misschien vandaar naar de fam Preis in Maurik. Iemand moet toch de naam(Royancha) kennen(kom je nooit tegen) Ze leeft waarschijnlijk niet meer, maar vind het toch heel belangrijk, om te weten, waar ze overal geweest is.