[EG] 23 jarige merrie van Legaat x Abgar

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

[EG] 23 jarige merrie van Legaat x Abgar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 14:27

Ik ben op zoek naar iemand die mijn paard heeft gekocht/gereden in de perioden tussen de tijd dat de merrie bij haar fokker heeft gestaan en toen ze aan mij werd verkocht. Precieze jaartal weet ik zo niet.

Het gaat om een nu 23 jarige donkerbruine merrie van de hengst Legaat.

Ik heb een aantal jaar geleden contact gehad met de fokker en zijn daar ook op bezoek geweest omdat daar op stal nog de volle broer en toendertijd veulen van mijn paard op stal stonden. Helaas konden deze mensen ons niet vertellen waar ze naar toe is verkocht, ze wisten wel dat het een meisje was die haar in de springsport zou uitbrengen.
Wij hebben de fokkers van mijn paard natuurlijk ook verteld hoe ze op ons pad terecht is gekomen en hoe ze er nu uitziet, hier zijn ze behoorlijk van geschrokken omdat mijn paard 2 brandwonden heeft en dat dus gebeurd moet zijn in de periode voor dat ik haar kocht en zij haar hebben verkocht.

Wie kan mij wat meer over deze merrie vertellen? Hoe komt ze aan die brandwonden? Is het altijd al een heethoofd geweest? (Volgens de fokkers viel dit wel mee)

Edit: ik heb haar nu een kleine 15 jaar, ze moest nog 7 worden toen ze van mij werd.

Hierbij een aantal foto's van de merrie.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding