Ik ben op zoek naar de voormalig eigenaar van mijn paardje.
Op papier heet ze Generals Daughter Goldy. Ze is geboren in Luinjeberd in 2005. Als ik naar de entingen in haar paspoort kijk zie ik dat ze: 2006 in Katwijk is geënt 2007 weer in Luinjeberd 2008 In Terschelling 2008 in Achterveld 2009 in Heumen.
In de winter van 2009 stond zij te koop op Marktplaats. In de advertentie stond dat je alleen met de (men)wagen met haar kon werken omdat ze tijdens het rijden zo tekeer ging en ze net zolang totdat je eraf lag. Zodoende werd ze omschreven als onberijdbaar.
Ik weet dat haar vorige eigenaar haar heeft geruild tegen een paard van Ed Goosens.
Het is een palomino kleurige merrie met volle witte manen en een nogal sprekend hoofdje.
Ik weet niet hoe je foto's moet uploaden dus doe ik het even anders, als je foto's wilt bekijken kan dat via deze link: https://www.facebook.com/palominopower
Mocht je weten van wie zij voor mij is geweest en kun je ons in contact brengen stuur mij dan aub een pb.
Alvast bedankt!!
cissy
Geplaatst: 20-02-15 19:46
Misschien (ook) een oproepje plaatsen in het westerngedeelte van Bokt? Aan de naam te zien is het een afstammeling van Generals Golden Boy en Ed Goossens is ook een bekende western trainer, misschien krijg je daar meer info vandaan.
Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV. •Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld: * [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie. * [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.