[EG] mika 7 jarige vosse kwpn merrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

guusjew

[EG] mika 7 jarige vosse kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 14:53

Hallo allemaal ik zoek de oude eigenaren van mijn lease paardje ze is nu drachtig en wij zouden graag willen weten van welke hengst dus vandaar dat ik aan de oude eigenaren wil vragen of hun dat toevallig weten nu is het probleem dat we niet meer weten wie de oude eigenaren zijn. Het gaat om deze 7 jarige kwpn merrie haar roepnaam is bij ons mika maar de voledige naam weet ik nog niet maar ik laat die weten zodra ik het weet

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze is ongeveer 1.65
en ze staat nu op stal heerendonk bij hanny dekkers en tiny dekkers

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:33

Kijk is in haar paspoort welke namen daar bij oude eigenaren staat.
Als ze geen paspoort heeft ... wat feitelijk niet meer kan ... dan kijk in haar inentingsboekje. Misschien kan je de laatst genoemde DA contacteren.

Met de gegeven gegevens hierboven is niets te beginnen!
Meer informatie omtrent: Stamboek naam, afstamming, gekocht van/waar, zelfs met de microchip nummer kan enige informatie achterhaald worden.

guusjew

Re: [EG] mika 7 jarige vosse kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 20:52

Er is dus een probleem want ik ben niet haar eigenaar dus ik kan niet zomaar in haar paspoort of inentingenboekje kijken

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:53

Wie is verantwoordelijk voor het inenten van de merrie? Daarvoor is wel het paspoort voor nodig.
Misschien vragen aan de eigenaar of je het paspoort mag inkijken?

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 11:54

daar is de eigenaar veratwoordelijk voor ik mag helaas niet in haar paspoort kijken maar ze gaan voor mij wel kijken

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:58

Info die je zeker moet vragen is haar Stamboek naam, vader's naam, moeder's vader's naam.
En misschien als ze het willen nakijken welke DA, voor ze in hun bezit was, haar heeft ingeent.
Natuurlijk als de vorige eigenaar info in het paspoort staat dan is dat ook makkelijker! :D

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 12:00

Dat heb ik inderdaad gevraagt alleen is de eigenaar ziek dus kijkt ze als ze zich wat beter voelt