marinka (nu rond de 24 jaar)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix1976

marinka (nu rond de 24 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 09:30

een aantal jaren geleden kocht ik bij manege de vlerk in someren een merrie, marinka genaamd.
toen ik ging scheiden, kon ik haar stalling in lierop niet meer betalen, en heb ik haar via stichting paard in nood weggegeven aan nederlanders die in noord-duitsland woonden.
via hyves hielden we contact, en het laatste wat ik hoorde voordat hyves ermee stopte, was dat marinka niet meer bij hun stond, omdat hun huis te koop stond. ze was met pensioen en stond bij kennissen. helaas weet ik niet of dat in duitsland of nederland was.
de vrouw heette jeanette, en haar dochter roxanne of roxy. ze hadden toen meer paarden.
ik weet dus zelfs niet zeker of marinka nog leeft.
ze is een donkerbruine merrie, was half-blind aan 1 oog(rechts), en had een deuk in haar nek door mishandeling, ik meen aan de linkerkant.
inmiddels ben ik in de gelegenheid om haar terug te kopen als dat mogelijk is.
wie weet waar marinka is?

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:31

Is het niet een idee om stichting paard in nood te contacteren?
Zij zullen de gegevens van die mensen misschien nog wel hebben?

phoenix1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 09:39

Silly_Woman schreef:

hihi, daar zat ik toevallig net aan te denken, en ik was al op hun site aan het zoeken. maar omdat die mensen moesten verhuizen zullen de gegevens niet meer kloppen ben ik bang.

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 09:49

phoenix1976 schreef:
Silly_Woman schreef:

hihi, daar zat ik toevallig net aan te denken, en ik was al op hun site aan het zoeken. maar omdat die mensen moesten verhuizen zullen de gegevens niet meer kloppen ben ik bang.

Mobiele nummers of mailadressen kloppen vaak nog wel toch? Niet geschoten is altijd mis.

pien_2010

Re: marinka (nu rond de 24 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 14:08

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.