Wie weet waar jara is

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon2506

Wie weet waar jara is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 14:37

Heey,
Ik heb vorig jaar mijn pony verkocht en gehoord dat ze kort daarna is doorverkocht. Ik zou graag weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat. Het gaat om Jara vd bosrand , vader wallenstein moeder Jasmin. Geboren op 27-04-2001 geloof ik.
:)

Amado7

Re: Wie weet waar jara is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:38

Misschien is het handig om meer informatie er bij te zetten en een foto bijvoorbeeld. Alles wat je heb. Ik denk dat dat meehelpt! :)

Avalon2506

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 14:43

amado7 schreef:
Misschien is het handig om meer informatie er bij te zetten en een foto bijvoorbeeld. Alles wat je heb. Ik denk dat dat meehelpt! :)

Heey
Thanks voor de tip ! Ik zal het is proberen om er een foto bij te doen. Ik wilde het net al doen maar hij kwam er niet bij mischien omdat ik dit via mijn mobiel doe :) maar bedankt ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wie weet waar jara is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:43

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.