Daisy van de Weideblick (Arne Jansen)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Daisy van de Weideblick (Arne Jansen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 16:57

Ben al lang op zoek naar de moeder van mijn paard Bonte Jaopie.

Het is een zwartbonte Tinker-merrie, genaamd Daisy van de Weideblick, geboren 1 mei 1999, en was indertijd van de zanger Arne Jansen in Silvolde (die zanger van de hit "Meisjes met Rode Haren"). Hij kruiste vaak Daisy met Friese hengsten... Jaopie is daar 1 nazaat van, Daisy is toen met de Friese hengst Remco S. gekruist, die ik overigens ook al jaren zoek!
Arne leeft al enige tijd niet meer, ik vraag me af waar Daisy is gebleven, wellicht weet iemand hier het, of heeft haar wellicht zelfs? Mogelijk onder een andere naam?

Ik wil uitsluitend weten hoe het met haar gaat, als ze nog leeft.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Daisy van de Weideblick (Arne Jansen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 16:58

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.