[PG] Friese merrie Dina 5/6 jaar beart411 x Tine fan ut hiem

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxmonicaaa

[PG] Friese merrie Dina 5/6 jaar beart411 x Tine fan ut hiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 17:51

gezocht,

Dina is rond de 5/6 jaar
haar vader is Beart 411 en haar moeder Tine fan ut hiem. dus een goede afstamming.

Dina is ongeveer 1,5 jaar geleden verkocht aan een handelaar.
de merrie stond in een weiland in zutphen.

ik hoop haar via hier te vinden had een speciale band met haar maar is plotseling verkocht.

misschien ook leuk voor de nieuwe eigenaar heb nog veulen foto's van haar.

ik krijg helaas geen foto's bij dit bericht.

alvast bedankt
Monica

Romyv

Re: [PG] Friese merrie Dina 5/6 jaar beart411 x Tine fan ut hiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:17

Wat is de vader van de moeder? Weet je welke handelaar ze aan is verkocht? Is dit der stamboeknaam?

Tip, plaats ook een oproep op de fb pagina van het kfps, Friese paarden forum, paarden vermist enz.. Verzoek vervolgens om dat te delen, heb je een groter bereik

jet2dina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:14

Hallo Monica, je hebt haar gevonden... ik heb je via facebook getracht een berichtje te sturen, maar jouw reactie is uitgebleven. Het gaat goed met Dina, op 1 mei heeft ze haar eerste veulen gehad en ze is inmiddels ook weer drachtig. Je mag natuurlijk als je dat leuk vind best eens aankomen. Wij wonen niet zo ver van varsseveld vandaan. Vriendelijke groet henriette

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:21

jet2dina schreef:
Hallo Monica, je hebt haar gevonden... ik heb je via facebook getracht een berichtje te sturen, maar jouw reactie is uitgebleven. Het gaat goed met Dina, op 1 mei heeft ze haar eerste veulen gehad en ze is inmiddels ook weer drachtig. Je mag natuurlijk als je dat leuk vind best eens aankomen. Wij wonen niet zo ver van varsseveld vandaan. Vriendelijke groet henriette

Daarom hier een slotje.