[PG] Ayla tinker merrie (m. June) (v.Collin)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ingridxxs

[PG] Ayla tinker merrie (m. June) (v.Collin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 18:17

Hallo,

Ik ben opzoek naar Ayla, Ayla is bij mijn buren geboren. Ik kom daar al van jongs af aan over de vloer en daar heb ik dus ook Ayla vanaf veulens af aan gezien. Inmiddels heb ik ook een eigen paard en die staat daar nu. Wegens tijd gebrek is Ayla verkocht toen ze ongeveer 5 jaar was. Wegens privé reden moest Ayla bij haar nieuwe eigenaren ook weg en wij weten nu niet meer waar ze is.

Ik vond Ayla altijd een super paardje alleen ik was nog wat jong en Ayla had erg veel energie dus het was ook geen optie dat ik haar verzorgen ging, we hoopten dat ze een baasje kreeg die erg veel met haar wil doen want het is een erg gemotiveerde merrie!

Ze is geboren op 02-07-2006, Haar moeder is June en haar vader is Collin.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat en wat ze eigenlijk doet, is ze een recreatief paardje, of western of dressuur of springen. Ik heb lang nagedacht of ik dit bericht wel plaatsen moet. Na een paar maand nagedacht te hebben ben ik te nieuwsgierig en probeer ik het toch. Het lijkt me leuk om even contact met de eigenaren te kunnen hebben en te weten of het goed met haar gaat!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste foto komt weg bij de mensen waar wij haar aan verkocht hebben, deze is wat recenter dus vandaar dat ik die erbij zet.

orchidee100

Re: [PG] Ayla tinker merrie (m. June) (v.Collin)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 15:22

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 11:48

Hallo,

Ja dat klopt, daar ging ze net weg toen ze bij de eigenaren stonden waar wij haar heen verkocht hebben. Na deze advertentie zijn wij haar dus "kwijt geraakt"
Bedankt voor het meedenken :)

orchidee100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:11

Is ze ingeschreven bij een Duits stamboek?

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 21:42

Nee, ze is ingeschreven bij het nsvt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 03:07

Het kan zijn dat ze is ingeschreven bij een Duits stamboek, want Ayla is toentertijd naar DL verkocht. Heb je contactgegevens van de eigenaar die haar toen heeft gekocht van jouw buren en daarna heeftverkocht? Want met haar heb ik wel contact gehad, totdat ze Ayla verkocht. Ze vertelde me dat ze naar DL ging om doorgereden te worden en daarna bij een vrouwtje kwam die al 2 Tinkers had lopen. Als ze niet ondertussen weer verkocht is kan zij je vast verder helpen. (en stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig)

Ik ben bij Ayla wezen kijken toen jouw buren haar te koop hadden, was helemaal weg van haar, maar op de valreep toch een andere merrie gekocht. Inmiddels is hier uit die merrie een halfzusje van Ayla geboren (ook van Collin dus).

(Overigens hoorde ik pas achteraf het beleer verhaal rondom Ayla en ben ik heel blij dat ik de koop toen niet door heb laten gaan!! Ik ben niet snel bang en genoeg ervaring met jonge paarden, maar koop graag een paard met een volledig en eerlijk verhaal...)

Ik heb nog veel filmpjes en foto's op de pc van toe ik bij Ayla ben wezen kijken, mocht je daar belang bij hebben.