Ik ben opzoek naar Ayla, Ayla is bij mijn buren geboren. Ik kom daar al van jongs af aan over de vloer en daar heb ik dus ook Ayla vanaf veulens af aan gezien. Inmiddels heb ik ook een eigen paard en die staat daar nu. Wegens tijd gebrek is Ayla verkocht toen ze ongeveer 5 jaar was. Wegens privé reden moest Ayla bij haar nieuwe eigenaren ook weg en wij weten nu niet meer waar ze is.
Ik vond Ayla altijd een super paardje alleen ik was nog wat jong en Ayla had erg veel energie dus het was ook geen optie dat ik haar verzorgen ging, we hoopten dat ze een baasje kreeg die erg veel met haar wil doen want het is een erg gemotiveerde merrie!
Ze is geboren op 02-07-2006, Haar moeder is June en haar vader is Collin.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat en wat ze eigenlijk doet, is ze een recreatief paardje, of western of dressuur of springen. Ik heb lang nagedacht of ik dit bericht wel plaatsen moet. Na een paar maand nagedacht te hebben ben ik te nieuwsgierig en probeer ik het toch. Het lijkt me leuk om even contact met de eigenaren te kunnen hebben en te weten of het goed met haar gaat!

De laatste foto komt weg bij de mensen waar wij haar aan verkocht hebben, deze is wat recenter dus vandaar dat ik die erbij zet.