In 1989 had ik een draver in bruikleen die Zodiac Boekelte heette. Ik heb een jaar op hem gereden en daarna heeft de toenmalige eigenaar hem opgehaald en hem verkocht? Of wederom in bruikleen gegeven aan iemand in de omgeving van Barneveld/Putten/Ede. Ik weet dat het lang geleden is en dat Zodiac niet meer zal leven maar ik zou zo graag weten hoe zijn leven verder is gegaan.
Zodiac was bruin met zwarte manen en een kol, ook had hij witte benen, eentje achter volgens mij. Ik herinner me dat hij een kuiltje tussen zijn ribben had. Hij was ongeveer 1.68 en een ontzettende lieve knuffel. Ik heb hem heel erg gemist en ik zou het leuk vinden om iets van hem te horen, hij was destijds volgens mij 8 jaar. Zodiac kon goed springen en kon ook aardig met dressuur mee komen.
tones
Geplaatst: 08-12-14 13:59
De naam klinkt heel bekend, maar kan t zo snel niet plaatsen. Volgens mij heeft een vriendin van toen hem ook in bruikleen gehad.
Oh ja, dat zou kunnen want ik had hem ook in bruikleen, althans in eerste instantie was tegen me gezegd dat ik hem mocht houden, ik was 16 en naief genoeg om dat te geloven. Van de een op de andere dag, wilde de tussenpersoon het paard terug of ik kocht hem kopen. Daar kon ik toen zelf niet over beslissen maar mijn ouders wilde zich door deze meneer niet voor het blok laten zetten. Als ik ouder was geweest had ik dat natuurlijk gedaan want wat heb ik daar een verdriet van gehad. Maar goed, hij is opgehaald en ging toen naar Barneveld denk ik nu, een manege un het bos, ik ben daar 1 keer wezen kijken maar vond het zo moeilijk. Ik had zijn manen altijd lang gehouden en die waren nu kort (dat mag natuurlijk want het was mijn paard niet meer maar dat herinner ik me) . Vraag eens aan die vriendin als je wilt, ik zou zo graag weten hoe het met hem vergaan is, of iemand veel plezier van hem gehad heeft.
tones
Geplaatst: 16-12-14 17:36
Ik heb verder geen contact meer met haar, hoewel, als ik je 2e post zo lees, ben jij die vriendin-van-toen.
Nou Tones ik heb je even in de zoekmachine gegooid en het kan niet anders dan dat jij Tonny bent en ik Sigrid en dat we elkaar hier weer treffen, hoe grappig is dat!
tones
Geplaatst: 20-12-14 12:32
Das zeker grappig! Ben pas nog op onze oude stal in Epe geweest, daar woont nu een mattie van mn oudste.