hoi allemaal.
Ik zoek de vorige eigenaar van beauty. beauty is een 10 jarige vos merrie van ongeveer 1.47. Ze is helemaal vos dus heeft geen bles of witte beentjes. Ik denk dat het een springgefokte pony is, aangezien het absoluut niet mooie dressuur bewegingen heeft. Ik heb haar gekocht bij een handelaar vlak bij heerenveen, maar die weet niet meer waar hij haar had gekocht. Ik heb haar in maart 2010 van die handelaar gekocht, toen was ze 6 jaar. Ik weet niet of ze wedstrijd ervaring had in springen, of dressuur maar dat zou wel eens goed kunnen.
Haar ouders zijn niet bekend en ras ook niet. Wel is het zeker dat ze een groot deel Arabier is en er zit waarschijnlijk ook o.a. wat Welsh / nrps is.
Het is een erg makke pony, maar kan in de wei nog wel eens lekker druk rennen en het is best een heet hoofdje.
Ik denk dat ze in een groep is geboren omdat haar geboorte datum 1-1-2004 is, en haar ouders niet bekend zijn.
Fotos komen er aan. omdat mn laptop kapot is gegaan en ik alles kwijt ben zou ik even moeten zoeken.