Oude verzorgshetlander Sjaan gezocht!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Oude verzorgshetlander Sjaan gezocht!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 17:57

Hallo bokkers,
ik zoek mn oude verzorgpony Sjaan. ik heb haar 3 jaar gedaan, vanaf 2010 tot 2013 toen ze wegging.
ze is inmiddels in februari al 2 jaar weg, en ik mis haar nog steeds ontzettend.

de stal ging failliet waar zij op stond en de eigenaar moest haar verkopen. ze belde me op 10 februari en de dag erna was ze weg.. ze zeiden dat ze ergens naar Brabant of Limburg zou gaan. ze wilden mij geen contact geven met de nieuwe eigenaren, en ik mocht ook geen foto's ontvangen. wat ik heel erg raar vond!
ze zou geruild moeten zijn met een grote schimmel genaamd Tarzan.
ze staat nu ergens in de wei met een zwarte shetlander genaamd Kasparov. De zwarte shet zou vaak omver gelopen worden door de grote schimmel dus vandaar dat ze een shet wilde, en geruild hebben met Sjaan.
ik heb geen idee of ze uberhaupt nog leeft, en dit allemaal een leugen was, of dat ze daadwerkelijk in zuid Nederland staat. ik zou haar heel graag terug zien. Sjaan stond op een stal in Werkhoven (Utrecht) ik heb haar 3 jaar lang met plezier gedaan. ze is verkocht aan een vrouw genaamd Rianne. ik kreeg dit 1 dag van tevoren te horen en vond het super erg. er was niks meer aan te doen. ik ging die avond afscheid nemen , en besloot de volgende dag dat ze weg ging om er ook bij te zijn , en haar in de trailer te zetten zodat ik de 3 jaar met haar op die manier kon afsluiten. helaas had iemand die dag een nep-twitter aangemaakt en onder mijn naam slechte dingen getweet over de eigenaar en zijn vrouw < zeiden ze, maar ik geloof er niet heel veel van.. ze waren zo boos en vonden dat ik niet meer op hun stal hoefte te komen. ze werd verkocht en ik heb geen adres , of niks meer van haar nieuwe stal gehoord. ik kreeg nog wel viavia 2 mails en 2 foto's van haar. ze staat in Limburg of Brabant ergens , als weidemaatje voor een zwarte shetlander genaamd Kasparov. verder heb ik nooit meer een mail gehad. ik mis haar heel erg.

Sjaan is een voskleurige shetlander met blonde manen en staart en ook sokjes , het hele jaar door. ze heeft onder haar voorpluk een wit kolletje. ze is 1 maart jarig. ze is ongeveer 89cm. kent u of staat u op een stal , of aan huis stal waar in februari dit jaar een nieuwe shetlander is gekomen , bij weidemaatje Kasparov? wilt u dan alstublieft reageren.

groeten Savannah.

PS ;
ene, Faya_Sjaan heeft ooit 1 keer gereageerd, en haar verhaal komt overeen met dit verhaal van mij, maar heeft ze uberhaupt nog Bokt, en/of zit ze er nog op.
misschien kan iemand haar even berichten dat ik graag wat van haar hoor.

ALSTUBLIEFT ALS U IETS WEET, LAAT HET ME WETEN!!! _/-\o_
hieronder foto's van haar en mij.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-LB6VRLLC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-88YIKTOK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-J8TZNWPJ.jpg
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 16-11-14 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 18:03

Kijk even naar je verhaaltje nu je het nog kan aanpassen, je hebt bijna het hele verhaal dubbel staan. Als je dat inkort dan is het toegankelijker om te lezen ;)
De foto's zijn zo zichtbaar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Succes met zoeken!

SavannahNx

Re: Oude verzorgshetlander Sjaan gezocht!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 11:31

Upjeee

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Oude verzorgshetlander Sjaan gezocht!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:20

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Daarnaast mogen topics op OV maar 1 keer in de maand omhoog geschopt worden, ingaand op de datum waarop het laatste bericht is geplaatst.