Kan je niet helpen met het vinden van hem, maar ik denk dat ik hem wel heb gekend, en hoogstwaarschijnlijk mee heb ingereden.
Destijds, op Lisiduna, dat was naast de Molenberg, die op een gegeven moment Lisiduna hebben overgenomen naar ik gehoord heb (toen ik daar woonde en werkte) kwamen er 3 compleet wilde halflingers bij van 3 jaar, alle drie ruin, we konden ze op het begin zelfs geen halster aan doen, we noemden ze Macho, Meastro en Max(illium).
Meastro en Max waren eigenlijk heel makkelijk in te rijden, ik ze alletwee met een lichtgewicht manegemeisje vrij snel zadel/ruitermak kunnen maken. We waren natuurlijk wel heel voorzichtig wie er op mocht, maar ik heb ze alletwee ook hun eerste stapjes buiten de manege begeleidt door aan een lang touw op mijn eigen paard mee te nemen naar het bos en strand. Ze pakten het heel goed op, Macho was een ander verhaal, dat was je vraag niet, maar uiteindelijk ben ik de enige geweest die ooit op zijn rug gezeten heeft, totdat hij aan complicaties na koliekoperatie ingeslapen moest worden.
De paarden die binnen en buiten kwamen kwamen via een handelaar in R'dam die Bertus heette. Er is uiteindelijk uit wat ik begrijp nadat Cor overleden was en Martha de zaak naar de knoppen had geholpen een openbare verkoop geweest waar Simon van de Molenberg dus een aantal paarden heeft overgenomen. Ik was daar toen al jaren weg maar misschien kun je nog iets wijzer worden via Simon (van Restaurant de Molenberg)