[PG] Nakomelingen Vierette (Pardon's Victory) gezocht!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nina1999

[PG] Nakomelingen Vierette (Pardon's Victory) gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-14 23:01

Beste allemaal,

Allereerst heb ik geen idee of het hier goed staat, of je hier ook nakomelingen mag zoeken en niet een paard of eigenaar zelf...

Sinds begin dit jaar ben ik in bezit van een 12 jarige KWPN merrie, Pardon x Damiro x Abgar XX.
De vorige eigenaar heeft me verteld dat ze 4 nakomelingen heeft, 3 merries en 1 ruin, 2 zijn bij haar geboren, en 2 bij de eigenaar voor haar. De merrie en de ruin die bij de eigenaar voor de vorige eigenaar zijn geboren weet ik inmiddels van wie de eigenaar is, dat is zelfde persoon dan waar mijn merrie is opgeleid. Echter heb ik geen info over de andere twee merries. Het enige wat ik weet is dat ze allebei tussen de 2 en 5 jaar oud zouden moeten zijn. Ik geloof dat ze vorige eigenaar ooit iets gezegd heeft over Zhivago, of Zizi-top kan ook, als vader. Dat weet ik echt niet meer. 1 van de veulens heette geloof ik iets van go-girl of zo, maar dat weet ik echt niet meer.

Ik hoop dat iemand meer info heeft over deze 2 veulens! Puur uit nieuwsgierigheid zou ik het heel leuk vinden om eens een foto of zo te zien van de nakomelingen van mijn merrie.

Voor vragen over vorige eigenaar graag even een PBtje.

Alvast heel erg bedankt!

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 00:03

Nina1999

Re: [PG] Nakomelingen Vierette (Pardon's Victory) gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 08:49

Wow, dankjewel!

Maar hoe heb je dat gedaan?
Als ik bij nakomelingen keek stonden altijd alleen die davingo en eros er namelijk.

Nina1999

Re: [PG] Nakomelingen Vierette (Pardon's Victory) gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 09:06

Als ik het nu zelf in google intyp krijg ik er ook 4!
Zouden ze dan net zijn toegevoed?

Weet iemand meer info over deze 4 paarden?