Hengst misschien ondertussen al ruin naam: U.N.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

floosch

Hengst misschien ondertussen al ruin naam: U.N.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 21:25

Ik zoek de hengst/ ruin met de paspoort naam U.N.

Hij is de vader van mijn veulentje en zou hem als het mogelijk is op willen nemen in mijn veulen zijn paspoort! Heeft iemand iets van hem gehoord of gezien?
Hij was onbeleerd toen hij bij ons stond en had een heel erg vriendelijk karakter.
Hij is bont ongeveer 170 groot en had een statige bouw.

Afbeelding

Als iemand iets weet hoor ik het graag!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 21:31

Deze 'uitdrukking' wordt vaak in paspoorten gebruikt bij papierloze of naamloze paarden.
U.N. = un-named = geen naam

floosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 21:58

Peterina schreef:
Deze 'uitdrukking' wordt vaak in paspoorten gebruikt bij papierloze of naamloze paarden.
U.N. = un-named = geen naam

Oo dat maakt het allemaal al een stuk duidelijker, maar dan is er dus een paspoort aangevraagd waar uiteindelijk geen naam bij is gegeven. Dat is jammer ik dacht dat hij zo zou heten :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Hengst misschien ondertussen al ruin naam: U.N.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 15:30

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.