[PG] Hoheit vd Biebosschen, 18-jarige zwart-bruine merrie

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MinaV
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-09-14
Woonplaats: Belgiƫ

[PG] Hoheit vd Biebosschen, 18-jarige zwart-bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 15:33

Hey iedereen! :)
ik rijd op een manege waar er ook gefokt wordt met hanoveranen. Er waren ongeveer 7 merries waar er alleen mee gefokt werd en als ze op stal stonden, mochten 'de kinderen' die kwamen rijden en helpen zich bezig houden met de merries en hun veulentjes.
'Mijn' merrie had de naam Hoheit vd Biebosschen en ze was van het jaar 1996, dat betekent dus dat ze nu een jaar of 18 moet zijn. Ze had ook last van zomerexeem.
Zij en haar veulentje (een hengstje met de naam Dreamworks vd Biebosschen) zijn in juni 2012 verkocht naar Nederland, maar weet wel niet waar.
Ik zou het SUPER vinden moest iemand hier weten hoe het met haar en haar veulentje gaat want het afscheid was met veel tranen
En ook zou ik het fijn vinden om nog eens een foto (of filmpje) van haar en/of haar veulen te zien!
(hieronder vind je foto's van kort voordat ze vertrokken)

Ik hoop echt, uit de grond van m'n hart, dat ik via deze weg te weten kan komen hoe het met deze twee schatten van paarden is!

Alvast bedankt! :)

Afbeelding

Afbeelding

Op de foto hieronder is Dreamworks nog niet zo oud als op de andere foto :)
Afbeelding

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [PG] Hoheit vd Biebosschen, 18-jarige zwart-bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:58

Moderatoropmerking:
Off-topic reactie's verwijderd.

liekita74
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:11

Hoi,
Ik was aan het Googlen en zag dit bericht. Hoogheid staat bij mij op stal en Droom tot voor kort ook nog. Eigenaren van de stal weten vast meer.
Groetjes....