[PG] Welsh pony Jimmy gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

11ul23747

[PG] Welsh pony Jimmy gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 13:00

Gezocht! Ik ben op zoek naar mijn oude lease ponytje Jimmy. Jimmy is een welsh pony en ik gok dat hij ongeveer 1.35m is. Hij is een aantal jaar geleden verkocht, net toen ik met hem moest stoppen omdat hij helaas te klein voor mij was. De eigenaar wilde mij niet vertellen waar hij heen was omdat hij bang was dat zijn huidige verzorgstertje de nieuwe eigenaresse zou gaan lastig vallen. Jimmy stond in Kloetinge, een klein dorpje in zeeland.
Hij is bruin met 4 witte voetjes, een smal wit blesje en was altijd te herkennen aan de witte streep die over zijn rechter bil liep en een witte vlek op zijn hals. Jimmy kan leuk dressuren en ook een sprongetje maken. Ook kon ik bitloos met hem rijden, ik sprong ook met neckrope, dit deed hij super. Hij kon ook wat vrijheidsdressuur, o.a. de jambette en het begin van de klassieke buiging.
Kent u iemand die Jimmy heeft, heeft u hem zelf of weet u hem te staan? Dat zou ik dat echt onwijs graag willen weten, met 1 foto van hoe hij er nu bij staat ben ik al helemaal gelukkig, daarna zult u echt niks meer van mij horen, ik ben gewoon benieuwd hoe het nu met hem gaat. Hier enkele fotos:
(ik hoop dat de foto's lukken)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding