Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rietjee11 schreef:Belle is van mij en dat weet je. Je weet dat er een melding bij de politie loopt wegens het stalken van mij.
Jij krijgt nooit te weten waar Belle staat.
PrinceAmos schreef:Als je zovaak bij haar wil kijken moest je haar houden.. 1 x in het half jaar/jaar is beter
xxDreamlove schreef:PrinceAmos schreef:Als je zovaak bij haar wil kijken moest je haar houden.. 1 x in het half jaar/jaar is beter
Je weet de reden niet eens waarom ik haar heb verkocht. Ik vraag maar een aantal minuten om te kijken eens in de maand.
Roosch schreef:Verkocht is verkocht. Als bij mij de oude eigenaar op de stoep stond elke maand was ik ook knettergek geworden. Je had haar niet moeten verkopen als je haar eens per maand terug wil zien. De nieuwe eigenaresse staat volledig in haar recht.
xxDreamlove schreef:Roosch schreef:Verkocht is verkocht. Als bij mij de oude eigenaar op de stoep stond elke maand was ik ook knettergek geworden. Je had haar niet moeten verkopen als je haar eens per maand terug wil zien. De nieuwe eigenaresse staat volledig in haar recht.
Nou nee.. Want de afspraak was dat ik in contact zou mogen blijven met haar! Dus het is een beetje achterbaks hoe ze nu doet. Nogmaals jullie weten de reden niet van de verkoop..
Rietjee11 schreef:Talitha, ik heb maar 1 contract getekend en dat is het contract dat Belle van MIJ is.
Jij hebt 0% met haar te maken, het is mijn pony.
SANEX schreef:Oef, klinkt redelijk wanhopig. Maar ook ik zou je er echt niet elke maand bij willen hebben, een keertje kijken is prima, zo nu en dan en berichtje en een foto hoe het gaat, maar zeker met jouw aantijgingen TS ( halster gaf schuurplekken etc) zou ik je eerder een controlfreak vinden dan een ex-eigenaresse die zo nu en dan haar oude pony nog eens wil opzoeken.
Ik zou zeggen, laat het rusten, volgens mij maak je het jezelf erg moeilijk. Ook door nu hier een topic te openen... Je weet bij wie de pony is, diegene zegt geen contact met je te willen, leg je daarbij neer. Jij hebt de keuze gemaakt de pony te verkopen, en met welke reden dan ook, ze is niet meer van jou dus je hebt er geen enkele zeggenschap meer over.
xxDreamlove schreef:SANEX schreef:Oef, klinkt redelijk wanhopig. Maar ook ik zou je er echt niet elke maand bij willen hebben, een keertje kijken is prima, zo nu en dan en berichtje en een foto hoe het gaat, maar zeker met jouw aantijgingen TS ( halster gaf schuurplekken etc) zou ik je eerder een controlfreak vinden dan een ex-eigenaresse die zo nu en dan haar oude pony nog eens wil opzoeken.
Ik zou zeggen, laat het rusten, volgens mij maak je het jezelf erg moeilijk. Ook door nu hier een topic te openen... Je weet bij wie de pony is, diegene zegt geen contact met je te willen, leg je daarbij neer. Jij hebt de keuze gemaakt de pony te verkopen, en met welke reden dan ook, ze is niet meer van jou dus je hebt er geen enkele zeggenschap meer over.
Ik heb foto's van de plekken denk dat jij er dan ook wel wat over zou melden...