Opzoek naar de Fokker van mijn paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Opzoek naar de Fokker van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 11:31

Hallo allemaal,

Nu 3 jaar geleden heb ik mijn super paard gekocht. We zijn toen daar heen gereden voor een merrie, een heel ander paard. Dit vonden we niks en toen kwam de man er mee dat zijn vader nog wel wat paarden had staan. Toen we Edje zagen waren we meteen verliefd. Deze man fokt met bonte paarden (geloof Barock Pinto's) Mijn paard zijn vader heet ook Ed King.

Ik geloof dat de fokker H.ans d.e R.uiter heet. Ik heb toen een kaartje van hem gekregen met zijn gegevens erop zodat we nog contact konden houden over de vorderingen van mijn paard. Helaas kan ik die nergens vinden. Ook kan ik nergens een site oid vinden..

Ik hoop dat er misschien mensen zijn die deze meneer kennen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 11:37

google levert mij direct Harm de Ruiter op die de liefde voor barock pinto van zijn vader Hans de Ruiter heeft meegekregen.. ik zou daar beginnen met mijn zoektocht?

overigens heb ik gegoogled op Hans de Ruiter Barock Pinto, gelijk de eerste hit is die van Harm zoon van Hans? Dekhengst daar heet gewoon King

http://www.stalderuiter.com/258515845
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 04-09-14 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 11:37

elenaMM77 schreef:
google levert mij direct Harm de Ruiter op die de liefde voor barock pinto van zijn vader Hans de Ruiter heeft meegekregen.. ik zou daar beginnen met mijn zoektocht?

overigens heb ik gegoogled op Hans de Ruiter Barock Pinto, gelijk de eerste hit is die van Harm zoon van Hans?

http://www.stalderuiter.com/258515845

Ja dit is hem ook. Had je (TS) net een PB gestuurd. :)

EdkingEnzo

Re: Opzoek naar de Fokker van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 11:53

Sorry, was inderdaad gewoon King.

Had ik misschien nu eerst moeten doen, maar elke keer als ik zocht kreeg ik niks. Is dan ook wel weer een tijd geleden. Bedankt voor jullie berichtjes. Het topic kan wel gesloten worden

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 14:49

very welcome

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:16

Het topic wordt bij deze gesloten. Graag in de toekomst rekening houden met de regels die op OV gelden aangezien het topic niet aan deze regels voldeed.