Opzoek naar Billy bonte pony van manege de woeste hoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Billypony

Opzoek naar Billy bonte pony van manege de woeste hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 10:56

Hallo mede bokers,

Ik ben opzoek naar de bonte pony Billy. Dit is natuurlijk zoeken naar een speld in een hooiberg maar wie niet waagt wie niet wint *\o/* Billy stond op (toenmalige) manege de Woeste Hoeve, deze is later overgenomen door Le Barrage en later weer door de Vossenberg (Groessen). Nadat de Vossenberg het heeft overgenomen zijn alle paarden en pony's verkocht. Het laatste wat ik heb vernomen is dat ze naar een manege zijn gegaan voor gehandicapte ruiters, maar dat weet ik niet zeker meer.

Wie o wie weet er meer /3 /3 ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat, als hij nog leeft maar ik vermoed dat het mogelijk is ik schat hem op een jaar of 18.

_/-\o_

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Opzoek naar Billy bonte pony van manege de woeste hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 11:16

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.