[EG]Sorpresa, bruine merrie, geb 2010 (manege schildknecht)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

[EG]Sorpresa, bruine merrie, geb 2010 (manege schildknecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 08:17

Sinds eind februari ben ik in het bezit van een geheel bruine merrie met de naam Sorpresa. Zij is geboren op manege schildknecht op 29 maart 2010, dat maakt haar dus nu 4 jaar.

In haar paspoort is niks bekend over haar afstamming. Ik hoop via deze manier wat te weten te komen over haar ouders en welk ras zij waren. De moeder heet destiny (geen idee of dit de echte naam is?) en is een vos merrie. Op deze site staan veulen foto's van Sorpresa en haar moeder staat ook op de foto's: http://schildknecht.nl/foto%27s/Sorpresa/Sorpresa.htm

Ik heb Sorpresa gekocht van een manege uit blokker. Zij hebben haar beleerd en opgeleid.

Zou iemand mij op weg kunnen helpen om meer te weten te komen van haar verleden? Meer foto's van Sorpresa nu bij mij staan in mijn profiel.

Afbeelding

Afbeelding

http://i1383.photobucket.com/albums/ah2 ... 87064c.jpg
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 08-10-14 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Nicole288

Re: [EG]Sorpresa, bruine merrie, geb 2010 (manege schildknecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:06

Je zoekt mensen die jouw paard gehad of gekend hebben, ik verplaats je topic daarom naar Opsporing Verzocht en heb de titel aangepast aan de regels daar.

F-AM -> OV

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:10

Mag ik vragen bij welke manege? kan ook via pb.

Daimyvxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:55

Hoi ik weet niet of je ondertussen al meer weet over sorpresa maar ik heb in de tijd dat zij geboren werd daar gereden. Haar moeder destiny kwam via een handelaar op de manege terecht toen wist ook nog niemand dat zij drachtig was daar zijn we ongeveer een maand voordat sorpresa geboren were achter gekomen vandaar ook haar naam. Ik zou je verder niet veel meer kunnen vertellen over de afstamming van haar en haar moeder maar misschien heb heb je zo in iedergeval een beetje een idee waar ze vandaan komt.

anoniemetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:00

Ze heeft inderdaad op Manege de eenhoorn gestaan in blokker, wat een mooie foto's en wat leuk om te horen dat het goed met haar gaat. Ik weet vrij weinig van haar alleen dat ze is ingereden door Maartje Schuurman. Misschien weet zij nog wat meer van haar achtergrond

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:04

heb je manege schildknecht ook gewoon gebeld?

als ze de merrie drachtig hebben gekocht, weten ze misschien nog van wie..
als ze dat niet meer weten zou je de pedigree van de moeder kunnen uitzoeken via de papieren van de moeder..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 10:32

Manege de Schildknecht is failliet heb ik begrepen. Via allerlei opties geprobeerd contact te krijgen maar is niet gelukt. Inmiddels heb ik Sorpresa ook verkocht.