Lesley bruin manegepaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaraZazou

Lesley bruin manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 17:30

hallo allemaal,

ik reed vroeger op manege 't zandeind en daaar stond altijd een leuk paard genaamd Lesley. Ik ben daar destijds weggegaan omdat alle instructrices vervangen werden/weggingen, en er een paar de paarden sloegen(en niet z'n beetje gewoon dat ze steigerden en alles) Ik weet niet of het nu beter is daar maar ik ga er liever niet meer heen. Maar ik vroeg me dus wel af of deze lieve ruin daar nog staat of misschien een eigen huisje heeft gevonden.
Hier even een klein paspoortje:
Naam:Lesley
Geslacht:ruin
Ras&leeftijd:???
uiterlijke kenmerken: een groot bruin paard, zwarte benen en manen, linksachter een wit voetje, een klein kolletje, een paar witte haren boven zijn rechteroog en een ramsneus.
kenmerken: hij was niet echt een knuffelaar, een tikkeltje lomp, zou niet bijten ofzo hij was een echte goedzak, hij deed zijn hoofd omhoog voor het hoofdstel maar als hij je een beetje kende werd het steeds minder en kon je hem zo pakken, Zijn gangen zijn in een soort slowmotion, het zit wel fijn en het gaat dus niet zo hard, bij gevorderden ruiters kon hij mooi lopen maar bij beginners hobbelde hij ook braaf door de bak, hij was liever lui dan moe en na het rijden duwde hij meestal met zijn hoofd even tegen je aan.

dit zijn een paar foto's:

file:///C:/Users/Bender/Pictures/manege/4-C99F5632-836069-480.jpg

file:///C:/Users/Bender/Pictures/manege/Lesley/Lesly%203.jpg

file:///C:/Users/Bender/Pictures/manege/Lesley/Lesly1.jpg

file:///C:/Users/Bender/Pictures/manege/4-3EF20DF4-48863-480.jpg

Je moet het wel even kopiëren en plakken, sorry daarvoor het lukte niet of het in een linkje te zetten.

Misschien herkent iemand hem :D

Groetjes Mara

Kaitlyn

Re: Lesley bruin manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 17:35

Je moet de foto's online uploaden via bijvoorbeeld imageshack of photobucket. Zo kan niemand de foto's zien. ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Lesley bruin manegepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:22

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.