haflinger noblesse oblige (moonlight) v. nicodemeus la ferme

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

greetzz

haflinger noblesse oblige (moonlight) v. nicodemeus la ferme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 18:21

hallo allemaal,
wij zijn pas in het bezit gekomen van Noblesse oblige een nu 9 jarige haflinger ruin *\o/*
vader. Nicodemeus la ferme x winzer. geboren 05-03-2005
bij de fam hofs in ambt-delden.
ik weet nu via een topic op bokt dat hij een jonger broertje heeft genaamd neoh.
ik heb nog geen contact met de fokkers kunnen krijgen voor wat meer info.(zaten hier wel op bokt ,maar is een oud topic en ze zijn waarschijnlijk niet meer actief)

degene waarvan wij hem hebben gekocht heeft hem maar 3 weken op stal gehad zij heeft hem overgenomen van de vorige eigenarresse die noblesse heeft ingeruild voor een tinker. de vorige eigenaresse heeft noblesse ook maar een maand of 5 gehad. (ook nog geen contact mee gehad)
zij noemde hem moonlight.
ik hoop nu dat er hier iemand op bokt is die noblesse kent en ons wat meer over hem kan vertellen.
groetjes greet /3

romyamb

Re: haflinger noblesse oblige (moonlight) v. nicodemeus la ferme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:25

leuk ! veel plezier met jullie pony :) en hoop dat jullie meer familie tegemoed komen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: haflinger noblesse oblige (moonlight) v. nicodemeus la ferme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:58

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.