new forest pony Viona v. Brummershoeve's Boss

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marlies_st

new forest pony Viona v. Brummershoeve's Boss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 17:04

ik ben op zoek naar de moeder van onze new forest pony.

naam: Viona
vader: Brummerhoeve's Boss
moeder: Zandstraathof's Janny
vader vd moeder: Merrie Moscan
stb.: 6524

het is een bruine merrie met een klein kolletje en achter 2 sokken.

ze heeft onder Sanne Brouwer in het Z1 gelopen. ik heb een uitslag van mei 2011 gevonden op internet in het M-dressuur.
volgens de vorige eigenaar is ze verkocht naar de noordelijke provincies van Nederland maar hebben daarna nooit meer iets van haar gehoord.

ik heb enkele foto's van haar met onze pony als veulen aan de voet.

graag kom ik in contact met de nieuwe eigenaar of Sanne Brouwer.

Buffelduke

Re: new forest pony Viona v. Brummershoeve's Boss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:09

Wat bedoel je precies met noordelijke provincies? Ik woon zelf in de provincie Groningen en daar is een bekende fotografe met dezelfde achternaam. Misschien dat zij iets weet. Ze komt op veel plekken.

marlies_st

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 17:14

ze zou naar een van de provincies Groningen-Drenthe-Friesland en eventueel Overijssel zijn verkocht. voor mij (Brabant) is dat noordelijk :D
Sanne Brouwer zou uit de omgeving van Utrecht komen en heeft haar voor de vorige eigenaar, waar ik haar zoon heb gekocht, gereden.
ze heeft toen bij haar op stal gestaan. er is geen telefoonnummer meer bekent. dit zou in 2010-2011 zijn geweest.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:18

Op facebook vind ik meteen een Sanne Brouwer uit Utrecht die vrienden is met moderator Muurp van bokt, misschien kan je Muurp een pb sturen. Misschien is daar wel een connectie met paarden.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 18:25

set_elkol schreef:
Op facebook vind ik meteen een Sanne Brouwer uit Utrecht die vrienden is met moderator Muurp van bokt, misschien kan je Muurp een pb sturen. Misschien is daar wel een connectie met paarden.

Dat zou inderdaad kunnen.

Als zij uit utrecht komt dan zou ik het niet weten. Ik heb je OP verkeerd begrepen en begreep dat zij ook uit een Noordelijke provincie zou komen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: new forest pony Viona v. Brummershoeve's Boss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 18:58