[PG] Haflingers Sam, Mariska en Wendy

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SMWIH

[PG] Haflingers Sam, Mariska en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 19:35

Hoi,

Ik heb een aantal jaren geleden drie haflingers gehad; Sam (ruin), Mariska en Wendy.
Mariska zou nu ongeveer drieëntwintig jaar zijn. Zij is de moeder van Sam, die nu ongeveer acht jaar oud is. Wendy gok ik op vijftien, maar ik kan er ver vanaf zitten.

Sam was echt van mij, ik heb hem gekregen op mijn elfde verjaardag. Later hebben mijn ouders Mariska en Wendy ook gekocht, van de buren. Toen ik twaalf was was het de bedoeling dat we zouden gaan emigreren. Mijn vader heeft de paarden toen vrij snel verkocht, wat ik erg jammer vond.

We woonden toen in Drenthe, iemand in een dorpje verderop heeft ze overgekocht. We zijn er nog een paar keer heen geweest en ik weet nog dat ze toen allemaal wondjes hadden.

Een poosje later waren ze daar niet meer.

Ik heb het altijd jammer gevonden dat ze ineens weg waren en ik zou wel willen weten hoe het met ze gaat en waar ze zijn.

Ik heb verder geen langere namen of namen van de ouders. Helaas behalve deze ene ook geen foto's meer. http://imgur.com/L0JPwMa

De eerste eigenaar van Sam was Rietvelt, maar ik weet niet of dit ergens geregistreerd staat. Mijn achternaam is van der Sloot.

Als iemand iets van mijn verhaal herkent en iets over ze weet of denkt te weten zou een reactie heel fijn zijn.

Myrthe64

Re: [PG] Haflingers Sam, Mariska en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:15

Welk paard staat op de foto?

SMWIH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 13:22

Myrthe64 schreef:
Welk paard staat op de foto?

Oh, dat is Sam. Kan ook zijn dat het met een e geschreven wordt. Hij was daar ongeveer één/ anderhalf jaar oud.

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:08

Dus je weet niet of mariska van de warmeerweg heet?
Groetjes