mijn oude verzorgpony Buick

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DJHORSE

mijn oude verzorgpony Buick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 11:37

Hoi!
heel erg bedankt dat je misschien mee wil helpen met mijn opsporing naar mijn oude verzorgpony Buick.
het is nu al bijna 2 jaar geleden maar ik mis hem nog steeds heel erg. Op mijn verjaardag werd hij weggehaald tot mijn grote verdriet. Ik heb hem een half jaar lang verzorgt, en doorgereden. Toen na dit halfjaar werd hij verkocht en mog ik hem niet meer zien. De eigenaar van Buick heette Spephanie maar ik weet niet meer hoe ze van haar achternaam heet. Buick stond als pensionstalpaard op pensionstal Parkzicht in Nieuwerkerk. Weet jij waar hij nu is? Stuur me dan zo snel mogelijk een pb!

elle108030

Re: mijn oude verzorgpony Buick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:46

heb je een foto een leeftijd of andere informatie over het paard zelf.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: mijn oude verzorgpony Buick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:41

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.