Gezocht : de nieuwe eigenaren van DOENJATAIRE (van Ol metta)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XXXclaudia

Gezocht : de nieuwe eigenaren van DOENJATAIRE (van Ol metta)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 18:40

Omstreeks eind april ben ik bij stal Scheepens (te Udenhout, Noord-Brabant) geweest voor het bekijken van een paard. Het betreft, een net 6-jarige, KWPN-merrie genaamd Doenjataire. Het bekijken ging goed, ik had een sterke klik met het paard dus alles werd geregeld. De keuring werd ingepland en de stalling waar ze zou komen te staan werd ingelicht. Ik besloot haar nog even te Googlen en ik kwam erachter dat ze PROK-gekeurd is. Ik heb toen het KWPN gebeld om dit na te vragen en dit klopte. Het KWPN zei alleen wel dat het paard destijds overgedragen is aan de verzekeringsmaatschappij door de fokker. Na veel onderzoek gedaan te hebben kwam ik uiteindelijk uit bij de fokker. Die bevestigde inderdaad dat Doenjataire lichamelijk niet in orde was. Ik heb stal Scheepens hier toen mee geconfronteerd maar zei claimden hier niks vanaf te weten (Ik denk dat dit niet waar was, aangezien hun gedrag al erg vreemd was). Mijn moeder en ik wouden haar nog een kans geven, maar ze wouden haar niet meer aan ons verkopen.

Mijn doel van dit bericht is om de nieuwe eigenaar te vinden van Doenjartaire, aangezien ik niet denk dat zij op de hoogte zijn van dit verhaal. Zoals ik al zei : ik had een hele sterke klik met dit paard. En ook al heb ik inmiddels een super lief en geweldig top paard gevonden waar ik super gelukkig mee ben, wil ik toch even weten hoe ze terecht gekomen is en of de nieuwe eigenaren op de hoogte zijn van dit verhaal (wat ik zeker bereid ben verder toe te lichten aan de nieuwe eigenaren).

Enige kenmerken van Doenjataire :
Naam : Doenjataire
Geslacht : Merrie
Schofthoogte : ± 182 cm
Kleur van vooraf gezien : Donkerbruin, linker voorvoet wit (niet hele been, maar zo'n 10 cm gok ik), rechter voorvoet zwart, rechter achtervoet zwart, linker achtervoet onbekend.
Bles : Ja, een streep van het begin van de neus, nagenoeg precies over het midden, die eindigt in een bochtje in het midden van het hoofd.
Geboortedatum : 14 april 2008
Karakter : Super braaf karakter!!!!! Wij vermoeden zelfs nog dat ze gedrogeerd was, zo mak was ze!!!

Weet iemand wie de nieuwe eigenaren zijn ??? Ik zou ze graag spreken !!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht : de nieuwe eigenaren van DOENJATAIRE (van Ol metta)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:55