[PG] Komeet / Koosje tussen de 13 en 17 jaar?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denycex

[PG] Komeet / Koosje tussen de 13 en 17 jaar?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 21:08

Hoi hoi iedereen! Ik ben nieuw hier en heb mij al voorgesteld in het andere Forum.

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen!

Op manege Spijkerboor heb ik jaren op mijn droom paardje gereden.
Hij hete Komeet en was dominant en ontzettend druk. Tijdens de lessen waren er weinig kinderen die op hem wilde rijden omdat hij je er meestal vanaf gooide.
Ik heb iedere week weer met plezier op hem mogen rijden omdat niemand anders dat wilde.
Ik heb hem die tijd veel bijgeleerd, manege wedstrijden gereden en ik heb hem leren springen.
De manege ging sluiten en ik ben toen naar een andere manege gegaan maar ik kon niet wennen aan de andere paarden. Het klinkt raar maar ik was zo gehecht aan Komeet omdat ik zeker 4 jaar op hem gereden heb. Uiteindelijk heb ik ook moeten stoppen met paardrijden ivm gezondheids problemen. Om deze reden zou ik hem ook erg graag nog een keer willen zien.

Ik mis hem ontzettend en ik ben nu al 10 jaar naar hem opzoek.
Toen der tijd hete hij Komeet.
Omdat manege Spijkerboor ging sluiten werden de pony's en paarden verkocht.
Ik ben er eindelijk achter gekomen dat Komeet/Koosje is verkocht aan Pony Club in de Zuidoostbeemster, daar hebben ze hem Koosje genoemd.

Zij hebben hem door verkocht aan een particulier omdat hij geen plezier meer vond in de groepslessen.

Ik zou je zo ontzettend dankbaar zijn als ik Koosje / Komeet nog een keer zou kunnen zien!
Ben jij of ken jij zijn "nieuwe" thuis? Zou je mij dan alsjeblieft willen antwoorden?

Alvast bedankt!

Afbeelding