Ik ben op zoek naar Jari.
In het jaar 2011 heeft hij op manege Diekshuus in Gendringen gestaan. Ik reed altijd super graag op hem.
Jari was niet de braafste pony van de manege. Dat vond ik juist leuk, een uitdaging. Ik had altijd precies in de gaten wanneer hij zou gaan bokken of er vandoor wouw gaan. Ik werd dan ook geregeld op gebeld of ik mijn les op Jari wouw rijden want dan had hij weer iemand gelanceerd zoals ze dat zo leuk zijden. Ik vond het super leuk om dat te doen en deed dit ook met veel plezier. Ik mis hem zo omdat hij precies het zelfde is als mij.
Ik was dan ook de enigste die hem leuk vond en omdat hij niet voor maar een persoon kon blijven moest hij jammer genoeg verkocht worden. Ik vond dit echt super erg en ik hoop met dit forum hem te kunnen terug vinden, want ik mis hem super erg.
Ik heb een keer met hem wedstrijd gereden hahaha dit was niet zo'n heel groot sucses maar ik vond het wel heel leuk om te doen en daar zijn deze foto's dan ook van.
Ik denk dat hij ongeveer een jaar of 8 a 10 is maar dit is een schatting het zou ook totaal anders kunnen zijn
Hij is een vos, e pony ongeveer. 

http://i60.tinypic.com/112exxd.jpg
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! En je mag me altijd een prive bericht sturen.
Groetjes Meike Peters.