Allereerst bedankt voor het openen en willen lezen van mijn topic.
Ik ben op zoek naar de nieuwe eigenaren van de merrie Kyra. Ze is van mei 2004, wat haar dus nu bijna 10 jaar oud maakt.
Vorig jaar is zij verkocht naar (wat ik dacht betrouwbare) mensen. Ik heb haar toendetijd ook onder contract verkocht. Helaas is dit niet helemaal netjes verlopen en is zij hierna van handelaar naar handelaar gegaan. Hier ben ik haar dus helaas uit het oog verloren
Kyra heb ik als 3 jarige gekocht en ik heb haar 6 jaar in mijn bezit gehad. Helaas moesten mijn man en ik de keuze maken om haar te verkopen omdat het niet haalbaar was om een eigen stal te runnen icm een pasgeborene en ander werk erbij. Omdat zij ook niet makkelijk in een groep te plaatsen was (zoals de groepsvesting waar nu mijn andere paard gestald staat), was dus de enige keus; Kyra naar een super huisje verkopen.
Het enige dat ik weet is dat zij ergens in Doornenburg zou moeten staan. De mensen (van wie zij nu is) zouden haar van de handelaar 'Vosch, of vd Haar' in Lunteren gekocht moeten hebben.
Het enige wat ik zou willen, is een foto van haar, van hoe ze er nu bij staat, hoe het met haar gaat. Ik mis haar elke dag.
Ik wil het voor mijn gevoel gewoon af kunnen sluiten zonder elke dag bang te moeten zijn dat er misschien iets naars met haar is gebeurd.
De nieuwe eigenaren hoeven absoluut niet bang te zijn dat ik ze bestook met niet gevraagde tips of ervaringen of hoe ik dingen met haar aan zou pakken (dit is natuurlijk alles geheel voor de nieuwe eigenaar om alles te bepalen), ik kom niet (ongevraagd) langs.
Wie o wie kan mij aan info helpen.
Dan zou je me de meest gelukkige vrouw ter wereld maken!
Groetjes Cynthia
foto uit 2007
sep 2009
sep 2009http://www.mijnalbum.nl/Foto-RUKZARIJ.jpg
foto uit 2010
foto uit 2010
foto uit 2011
maart 2013, hoogzwanger, laatste stapritje buiten