[PG] Witte A-Welsh ruin Bastiaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AmyKabal

[PG] Witte A-Welsh ruin Bastiaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 21:25

Heey allemaal,

Ongv. 6 jaar terug heb ik een Welsh a ruin bij een mishandelaar vandaag gehaald en hem helemaal her op gevoed en een goeie weidegang gegeven zodat hij weer helemaal tot zichzelf kon komen, aangezien hij verschrikkelijk bang was voor !alles! Aangezien hij mishandeld was.

Daarna heb ik hem doorverkocht, het is ondertussen 6 jaar geleden en toen was ik 10 jaar oud. Ik heb opgevangen dat hij op een soort pension stal ging staan en die mensen hem nog eens goed gingen doorrijden zodat het een echte kinderpony werd, alleen het nadeel van hem was dat hij helemaal niet in gelop te krijgen was, ook niet in het weiland. Hij draafde altijd, galop kan hij niet. Hij was toen 16 jaar dus hij zal nu ongv. 22 jaar oud zijn, welk deel van Nederland weet ik helaas niet meer :(
Hij is helemaal wit, ongv. 1.17 hoog en hete bij mij Bastiaan

Ik heb geen foto's van hem omdat het zo lang is geleden, maar ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Groetjes Amy Baltus - noordholland
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-03-14 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd