Opsporing van Poemba

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke_L_Gr

Opsporing van Poemba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 21:03

Zoek mijn oude merrie (e-pony) Poemba. Zij wordt dit jaar 17 jaar oud. Heb haar vanwege gebreken (onder meer arthrose en vroeger een spierscheuring) als gezelschapspony aangeboden. Ze is een vosmerrie met een grote bles en zeer lief karakter. Zeer werkwillig altijd en sociaal voor andere paarden en tegenover mensen. Ik heb haar vier jaar gehad. Ze heeft op manege de Bongerd gestaan en op Hippisch Centrum Eelde. Nadat zij arthrose kreeg heb ik een weitje voor haar gevonden met schuilstal. Zij stond bij boer Hekman in Onnen. Daarna heb ik haar op marktplaats gratis aangeboden als gezelschapspony of om mee te fokken. Een vrouw met een jaarling uit Opende heeft haar opgehaald. Ik ben tweemaal gaan kijken. Ze had een ruime stal en weidegang. Ze stond bij Wassink in Opende. Een pensionstal. Gisteren is zij volgens de mensen van de stalling opgehaald door een nieuwe eigenaar. De vrouw met de jaarling heeft haar dus verkocht. Wil graag weten waar zij nu is en of zij het goed heeft. Zij mag niet zwaar belast worden. Volgens de dierenarts alleen af en toe een buitenritje. De vrouw wil mij de naam van de nieuwe eigenaar en het telefoonnummer niet geven. Poemba heb ik weggegeven met een paspoort etc. Toen ik haar kreeg had zij al een afwijking, zij draaide een been naar binnen. Zij had ooit een scheur in een spier gehad. Daar zat een bindweefselstreng en dat beperkt haar loop enigszins. Zij had daaraan geen pijn (is getest door arts) en kon gewoon recreatief in bak en buiten gereden worden. Zij was altijd superbraaf.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:21

Omdat dit topic niet voldoet aan de [url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=564546]Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
Er staat te weinig informatie over de pony in de openingspost. Denk aan kleur, aftekeningen, stokmaat, foto etc. Tevens ontbreekt de Tag in de topictitel.