[PG] Gezocht; Tuiger Nojah

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxIsaa

[PG] Gezocht; Tuiger Nojah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 11:07

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend is mijn lieve verzorgpaard Nojah plotseling verkocht.. :(
Ik mis hem enorm, en ben daarom op zoek naar hem!
Hij zou verkocht zijn aan iemand die met hem wil mennen, maar meer wil de eigenaresse er niet over kwijt..

Paspoortje;

Naam: Nojah
Geslacht: Ruin
Leeftijd: +- 19

Afstamming: http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1621120

Meer weet ik helaas niet over hem, wel heb ik nog een foto;

Afbeelding

Nojah is een ontzettend lief paard, zit totaal geen kwaad in & was nog topfit voor zijn al redelijke leeftijd. :j

Herkent iemand dit paard, of kun je mij vertellen waar hij staat?
Stuur mij dan alsjeblieft een berichtje, ik zou heel graag willen weten hoe het nu met hem gaat!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-03-14 14:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 14:21

Niemand die weet waar hij staat, of hoe het met hem gaat? :(:)

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 08:47

Niemand.. ? ;(

Flickadamm

Re: [PG] Gezocht; Tuiger Nojah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:30

Ik denk dat ie in de mensport zit,,, hij heeft geen goeie afstamming voor tuigpaard. Ik weet dit omdat ik op dit moment ook in de tuigsport zit en zelf ook mee doe aan junioren :) , meeste tuigers hebben Nando, Larix, Patijn enz kan je wel opzoeken , ik ken ook alle namen dus heb nog nooit van z'n naam gehoord. , maybe wist je al dat ie niet in de tuigsport zit. Om z'n leeftijd word ie waarschijnlijk recreatief mee gemend , gelukkig hebben paarden prutsmuts heel veel plezier mee , te oud omdat mijn paard van 8 al uit de mensport is en naar Frankrijk is voor recreatie (wasooktuiger) hij kan ook naar Frankrijk zijn verkocht of Italië of Amerika die landen willen tuigers meestal hebben oftewel harness horses , sorry sat ik t niet weet ik hoop dat je m nog vind !