[PG] Sammy, bonte D-pony 9-10 jaar oud

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jes_sam

[PG] Sammy, bonte D-pony 9-10 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 12:28

Hallo,

ik zoek mijn vorige pony Sammy. Hij is een bonte ruin van nu dacht ik 10 jaar oud. Ik heb altijd contact gehad met de huidige eigenaar echter doordat hyves is veranderd kan ik niet meer met mensen praten. Helaas weet ik de complete naam niet van dit persoon.
Sammy heeft spat aan beide achterbenen waardoor hij niet geschikt is voor de sport. Ik wil graag weten of hij nog steeds bij deze personen is.
Sammy is een hele lieve pony. Hij is eerst verkocht naar Appelscha. Deze mensen hebben hem weer verkocht dus hij zit (denk ik) in Friesland.
Heeft iemand deze pony gezien? Of ken je hem?
Reageer alsjeblieft! Wil mijn oude pony heel graag weer terug zien en weten of het goed met hem gaat.
Hij is bruin bont en heeft een soort mickey mouse op zijn buik zitten. Hij is ongeveer 1.43 m hoog.
helaas niet zulke hele goede foto's
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop later nog duidelijkere foto's te vinden.
Hopelijk herkent iemand hem!

Ik heb nog wat duidelijkere foto's gevonden!
http://i62.tinypic.com/2lmqekl.png
http://i62.tinypic.com/20kwtx0.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-03-14 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en foto's in link gezet, je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven.

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 16:49

Nog niet gevonden, niemand herkent hem?

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 16:50

Upje O:)

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 18:30

Nog eens een schopje