[PG] Gezocht, Piko, oudere vosruin omg. Rotterdam/HvH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

[PG] Gezocht, Piko, oudere vosruin omg. Rotterdam/HvH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 20:46

Het is al jaren geleden, maar ik kan het toch niet los laten :+

Info:
Naam: Vosje/Piko
Leeftijd: exacte leeftijd onbekend, als hij nog leeft moet hij erg op leeftijd zijn.
Aftekeningen: Voskleur met een bles, 3 witte benen, 1 voorbeen is bruin. Witte vlek op de schoft, grijs in het gezicht/hoofd.
Ras: weet niet, hij heeft de hoogte en bouw van een sportpaard, maar toch anders, zwaarder en lomper.
Hoogte: +- 160
Overige info: heeft cornage, toen ik hem kende had hij snel/regelmatig last van koliek.

Hij stond tot een paar jaar geleden in Hoek van Holland, als manegepaard, hij zou verkocht worden naar Rotterdam, en op dat punt ben ik hem uit het oog verloren. Ik ga er vanwege de hoge leeftijd van uit dat hij inmiddels niet meer leeft, maar als er mensen zijn die hem herkennen uit mijn tekst of hem gekend hebben en wellicht iets meer weten over wat er met hem gebeurd is, dan zou ik dat wel heel erg fijn vinden. Dit paard was niet van mij, en het was 'maar' een manegepaard, maar ik hem zo veel van hem geleerd en geen enkel ander manegepaard kan (voor mij) die plaats innemen. Ik zou graag weten hoe het met hem gegaan is, en of hij nog leeft.