[PG] fries paard sietske gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

[PG] fries paard sietske gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 19:59

ik ben opzoek naar de friese merrie Sietske
ik ben niet haar verzorgster of eigenaar geweest maar ik verzorgde een andere pony bij haar op stal
ik zoek haar omdat ik haar enorm mis en haar graag weer is wil zien

Sietske was volgens mij rond de 1,60 1,65 hoog
ze hadt altijd een klein wondje bij der borst of het waren ene paar haartjes die anders zaten
ze werd in 2011 verkocht waar naar toe weet ik niet
ze was wel een beetje moeilijk met opzadelen dat weet ik nog

hier een foto van haar

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... xtYy89gXIV

ik zou heel erg graag willen weten waar zij nu is en of ik haar nog een keer mag zien
ik hoop dat ik haar kan vinden
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-03-14 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:01

Misschien ken ik haar, er stond een Sietske bij mij op stal met die omschrijving, zal even een foto zoeken.

http://i59.tinypic.com/21d2zgj.jpg
Als dit haar is kan je me ff pben, ik kan je in contact brengen met de eigenaresse.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-03-14 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

maatje987

Re: fries paard sietske gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 20:05

dat is der dat is mijn mooie meisje als je mij in contact zou willen brengen met de eigenaresse heel erg graag

maatje987

Re: fries paard sietske gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 20:37

helaas is dit haar toch niet ze leek er wel heel veel op ik ga gewoon verder zoeken en geef de hoop niet op

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:07

Vaste regels
Zorg voor een duidelijke titel die begint met een tag, topics die hieraan niet voldoen worden verwijderd.
Plaats maximaal 2 foto's van het dier zichtbaar, de rest kun je er als link bijplaatsen.
Updates plaats je in het originele topic, open hiervoor geen nieuw topic.
Je mag eens per maand je topic omhooghalen door een reactie te plaatsen. Dit mag altijd, ook bij zeer oude topics. Open dus geen nieuw topic.
Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.
Een topic met de vraag voor informatie over een paard wat niet van jouw is maar wat je wellicht wilt kopen is alleen toegestaan indien je toestemming hebt van de huidige eigenaar van het paard om zo'n topic op OV te plaatsen, dit dien je ook duidelijk in je openingspost aan te geven.
Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen en weet waar het paard zich nu bevindt. Andere reacties zullen worden verwijderd.
..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:15

Moderatoropmerking:
Hierboven staan de regels al en daarom zijn er heel wat berichten verwijderd. Vanaf hier graag alleen reageren als je denkt te weten waar het paard zich nu bevindt. Andere reacties mogen via een privébericht.
De topicstarter mag éénmaal per maand een schopje geven en dat betekent dus op 8 april weer.

sweetsox

Re: [PG] fries paard sietske gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 13:05

bij ons staat er ook een sietske op stal ook een fries. welke geboorte datum heeft ze dan zal ik eens kijken of ze dat is.

maatje987

Re: [PG] fries paard sietske gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 13:07

dat weet ik jmmr genoeg niet ik schatte haar toen rond de 6 a 7 jaar