[PG] Wie kent vos met kol ijslander Vindur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

[PG] Wie kent vos met kol ijslander Vindur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 13:43

Hallo allemaal!

Ik las net een topic over de veelzijdigheid van ijslanders.
Na aanleiding van dat topic moest ik denken aan járen terug, toen ik een IJslander heb gereden en verzorgd.
Welke jaren het waren, durf ik niet meer met zekerheid te zeggen. Ik denk dat het al wel tien jaar geleden is..
In die tijd stond 'Winnie', zoals wij hem noemden, op de Bosmanege in Bakkeveen. Na die tijd is hij naar een andere stal verhuisd, volgens mij bij Nijega in de buurt. Ook hier heeft hij even gestaan, waarna hij weer terug naar Bakkeveen is verhuisd. Niet naar de Bos manege, maar naar een ander plekje.
Ik vraag me, puur uit nieuwsgierigheid, of hij nog leeft, en zo ja, hoe het met hem gaat?
Ik heb vroeger namelijk een fantastische tijd met hem gehad. Je kon alles, maar dan ook echt alles met hem doen. Het was zon ontzettende goedzak!

Informatie:
Vindur (of hij een verdere of andere naam had, durf ik niet te zeggen)
Rond de 1.40/1.42 (denk ik)
Ruin
Vos met (volgens mij vierkante) kol
Enorm dikke bos manen en dikke staart
Leeftijd durf ik niet te zeggen, ik denk, grof geschat, dat hij nu tussen de 15 en 23 jaar is.
Pony met een gouden randje, enorm veel geduld, knuffelig en een heerlijk karakter.

Graag kom ik in contact met mensen (bokkers?) die meer van hem weten :-)

Alvast bedankt!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 13:48