[PG] Roos (Little lady g) C pony vosmerrie geb. 2000

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_nvds

[PG] Roos (Little lady g) C pony vosmerrie geb. 2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 20:01

Hoi allemaal ,

Wij zijn opzoek naar Roos

Ze heet officieel Little lady G maar we noemde haar altijd Roos
Ze is vos kleurig en NRPS , een c pony en een merrie.
Ze komt uit 2000.. dus zou dit jaar 14 worden.

Ze is verkocht via ons aan de manege Ypenburg hoeve maar daar horen we niks meer van en ze staat er niet. Als iemand weet waar Roos is horen we het graag!!

AfbeeldingAfbeelding

Groetjes
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-02-14 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

saarlovesum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:50

hii ik rij op manege de ypenburghoeve, helaas is roos vorig jaar of nog daarvoor roos doorverkocht ze bokte veel kinderen er af maar ze bleef een schatje, ik en mijn vriendin waren super verdrietig . roosje is dus doorverkocht |(

Littleladyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 11:42

Hoi, sinds eind 2013 hebben wij deze pony. Wij noemen haar Lady want mijn zus heet Roos en dat vinden we dan een beetje raar.
Ze staat samen met 2 Shetlanders bij ons thuis en het gaat heel goed met haar, ze is heel braaf. Ik ben wel eens van haar afgevallen maar ze bokt nooit. Ik ben 11 jaar en ik rijd bijna elke dag op Lady.
Groetjes van Julia

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:50

Littleladyg schreef:
Hoi, sinds eind 2013 hebben wij deze pony. Wij noemen haar Lady want mijn zus heet Roos en dat vinden we dan een beetje raar.
Ze staat samen met 2 Shetlanders bij ons thuis en het gaat heel goed met haar, ze is heel braaf. Ik ben wel eens van haar afgevallen maar ze bokt nooit. Ik ben 11 jaar en ik rijd bijna elke dag op Lady.
Groetjes van Julia

Heb dit bericht naar TS gemaild want ze is al een tijdje niet op Bokt geweest.
Voor het overzicht zet ik hier een slotje.