Op zoek naar mijn oude bijrijdpaard!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xCharisss

Op zoek naar mijn oude bijrijdpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 16:14

Hallo bokkers!

Eerst zal ik even een kort zegje doen over hoe wij elkaar zijn tegengekomen..
Omdat ik een eigen paard niet kan bekostigen ben ik opzoek gegaan naar een bijrijdpaard en via marktplaats kwam ik bij een boer in welsum, ookwel: Lammers welsum, een melkboer.
Hier had hij een aantal paarden staan waaronder een schimmel genaamd Zirkoon waar een goede bloedlijn in zat volgens de boer, hij was spring gefokt. Zelf heb ik dit paard zadelmak mogen rijden en was hij erg braaf onder het zadel.
Nou ben ik een tijd gestopt met rijden vanwege tijdgebrek en ben nu wel weer opzoek dus dacht weer aan die boer of hij daar evt nog paarden had staan en of ik anders daar niet weer terecht kon..
Nou had ik ze een halfjaartje geleden weer op marktplaats gevonden en contact opgenomen maar wegens prive omstandigheden vanaf hun kan verwaterde dat contact eigenlijk weer..
Ik ging eens op google zoeken en vond een schimmel die exact op Zirkoon leek.. dit is hem ik weet het haast zeker! Nu is deze schimmel 5 jaar oud en er staat bij recreatief gereden en stamt af van:

Reddisson x Goodtimes

Zirkoon staat gestalt op PSV de molenruiters en hij staat te koop met nog een ander 4 jarig paardje..
Nou vroeg ik me af of iemand meer van Zirkoon weet en of dit hem is en hoe het met hem gaat en/of verdere informatie.. Is Zirkoon al verkocht? zoja.. Bij welke eigenaar heeft hij nu een leuk huisje? zou het graag willen weten!
Zal nog even 3 foto's hieronder plaatsen!
Groetjess! :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:20

Omdat duidelijk is waar het paard zich nu bevindt hier een slotje.