[PG] Karolien, tuiger vos met bles regio schijf/rucphen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fosco

[PG] Karolien, tuiger vos met bles regio schijf/rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 14:40

Hallo Allemaal,

Karolien is een hele tijd lang mijn verzorgpaard geweest. Ik woonde tegenover de pensionstal waar ze stond en we waren 2 handen op een buik. Helaas moest ik met mijn ouders mee verhuizen naar de stad verderop waardoor het voor mij niet meer mogelijk was elke dag te komen. Dit heeft de eigenaresse van Karolien toen doen besluiten haar te verkopen. Samen hebben we een nieuw thuis voor haar gezocht.

Ze heeft in Zegge een erg fijne plek gehad bij een man. Ze stond op een heerlijk weiland met een Bonte BWPer en een Trekpaard. Later hebben hier ook nog (ik geloof) 2 haflingers bij gestaan.

Afgelopen december ben ik jarig geweest en een goede vriendin van mij had als plan me mee te nemen naar Zegge om daar een fijne rit op Karolien te kunnen maken. Toen ze echter de man belde vertelde hij haar dat Karolien is overleden door slijtage. (Karolien zou op dat moment 20/21 jaar oud zijn)

Mijn vriendin wist bijgod niet hoe ze mij dit moest brengen. Ze vond het zo erg voor me en ze vond het vooral verschikkelijk dat die man niks aan ons (mij en de vorige eigenaresse) niks heeft laten weten. Heel veel onbegrip overviel mij toen ik het hoorde en ik heb er niet eens om kunnen huilen omdat ik in mijn achterhoofd had zitten dat dit niet waar kon zijn! Karolien was zo`n fief paard! Dit kon gewoon niet waar zijn! Ik heb het me anderhalve maand laten bezinken met rare en enge dromen tot gevolg. Afgelopen maandag heb ik het nichtje van de man een bericht gestuurd. Zij reed wel is op Karolien en vond het een fantastisch paard. Ik heb net gedaan alsof mijn neus bloedde en gevraagd hoe het met hun en met Karolien ging. Dit is het bericht wat ik terug kreeg:

Citaat:
Hoi Lotte, Euhm tja, ondertussen is mijn oom gescheiden en heeft ie al zijn beesten moeten verkopen. Karolien is dus verkocht. Vanwege familiaire kwesties heb ik zelf ook niet heel veel contact met hem. Maar wat ik weet is dat ze aan een meisje verkocht is om de buitenritjes op te doen. En dat kan ze goed natuurlijk! Maar verder weet ik dus niets, sorry!

Na mijn vraag of ze ook een regio wist ontving ik dit bericht:

Citaat:
Voor zo ver ik weet staat ze in de regio Schijf en Rucphen. En is ze verkocht met alle spullen. Succes met je zoektocht!

Mijn zoektocht gaat dus van start en ik hoop de nieuwe eigenaresse van Karolien op deze manier te vinden!

Paspoortje Karolien:

Tuiger v. Fabricius
Inmiddels ongeveer 21/22 jaar oud
Voskleur met witte bles, twee witte voeten achter en op haar rechterbil een soort donkere vlek.
Andere bil is gebrandmerkt maar dit is nauwelijks te zien. Het brandmerk ziet er rechthoekig uit.
Ze heeft een tik met haar lip. de onderlip is een beetje een centebakje die ze tegen haar bovenlip aan klappert af en toe

Afbeelding

Hier nog aan de wat dikke kant.
Afbeelding

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9835_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 6777_n.jpg

Heeft iemand tips of informatie over waar ze staat of wie haar gekocht heeft?! Ik hoor het graag en hoop contact te kunnen krijgen met de nieuwe eigenaar! Ik wil graag weten hoe het met haar gaat!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-02-14 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.