Attentie belgische bokkers: Celéena (cenika x abdullah)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IERTJE7

Attentie belgische bokkers: Celéena (cenika x abdullah)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 12:30

Beste,
Al enige tijd geleden ben ik op zoek naar mijn vorige paard: Celéena, een arabisch volbloed merrie van
16 maart 1995.

Afbeelding

Vanwege omstandigheden heb ik haar toen der tijd moeten verkopen. Bruno Smits heeft haar toen gekocht. Ik ben in bezit van zijn e-mail adres en mijn ouders hebben in het begin nog enige tijd contact met hem gehad.

Hij was van plan om endurance met haar te gaan rijden en haar als opvoeder in de kudde te zetten. Hij zou meerdere arabisch volbloeden in zijn bezit hebben, die op een groot land staan. Inmiddels heb ik Bruno gevonden op Facebook. (Tenminste, ik vermoed dat hij het is.) Hij geeft echter geen respons op mijn berichten, vermoedelijk omdat ik geen facebook vrienden met hem ben. Daarnaast heb ik zijn adres weten te traceren en zal ik hem een brief schrijven in de hoop daar wel reactie op te krijgen.

Enige tijd geleden heb ik al contact gehad met een bokker die een aantal jaren ook contact met hem gehad heeft omdat hij geïnteresseerd was in een merrie die ze op dat moment te koop aan boden.

Afbeelding

De reden waarom ik graag iets van hem wil horen, is dat ik graag wil weten hoe het met haar gaat. Indien mogelijk zou ik haar heel graag op willen zoeken.

Bij deze vraag ik vooral de belgische bokkers of ze Celéena kennen of contact hebben met Bruno Smits.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Iris

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:50