[PG] Gerda's Mohito *Hengst*Arabisch volbloed*Schimmel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bashful

[PG] Gerda's Mohito *Hengst*Arabisch volbloed*Schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 11:57

Ik heb 2 jaar geleden mijn nu 6 jarige arabier Gerda's Mohito verkocht aan een goede vriendin helaas kon zij hem niet meer onderhouden en is hij doorverkocht. Hij is met zijn nieuwe eigenaren naar de NRPS hengsten keuring geweest waar hij helaas röntgenologisch is afgekeurd. Ik heb op internet gezocht en het AVS stamboek gebeld en ben niks wijzer geworden.. Ik zou heeft graag willen weten waar hij nu is en hoe het met hem gaat..

Gerda's Mohito
v. Chantal's Alcazar m. Anjelka mv. Alegro
Hengst
Schimmel
26-03-2007

Afbeelding
Afbeelding
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4241_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5433_n.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-02-14 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:35

Hoi
sorry dat ik binnenval.
Weet je al iets?
Wij hebben namelijk heel lang geleden vernomen dat hij overleden is. Maar nooit echt antwoord hier op gehad.
(ps ik sta bij de fokker van mohito op stal en we waren erg benieuwd. Door mijn zoektocht naar een ander zie ik ineens jou bericht. vandaar.)

Bashful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 07:21

ecyoj schreef:
Hoi
sorry dat ik binnenval.
Weet je al iets?
Wij hebben namelijk heel lang geleden vernomen dat hij overleden is. Maar nooit echt antwoord hier op gehad.
(ps ik sta bij de fokker van mohito op stal en we waren erg benieuwd. Door mijn zoektocht naar een ander zie ik ineens jou bericht. vandaar.)

Hoihoi,

Ik heb een vrouw gesproken en zij vertelde mij dat hij verkocht is naar Oostenrijk. Hou zou daar voor grondwerk worden gebruikt. Dus zover mij is verteld heeft hij een gelukkig goed.

Groetjes Jamie

ecyoj

Re: [PG] Gerda's Mohito *Hengst*Arabisch volbloed*Schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:06

Daar zijn we blij om